Shit...

Ursäkta mitt språk men jag tror jag behöver sex snart. Inatt drömde jag det. Hmmm.....det var riktigt verkligt också och var med en person som jag aldrig drömt om att göra det med.....wiiiierd.


Trots att jag är på semester så känns allt bara...skit. Så går det väl när man saknar någon till den grad att man vill gråta hela tiden - speciellt när personen verkar avsky en tillbaka.
Men, men någon gång måste jag också lära mig det här med kärlek och hur män fungerar. Cuz I never seem to.

Samtidigt som jag tänker på A hela jävla tiden, på allt vi kunnat göra här, "tänk om han var här nu, undrar vad han sagt" , "detta hade han nog gillat/inte gillat", på alla par som är här tillsammans och är söta, på alla familjet med sina barn.......så är det på något sätt skönt att komma bort. För jag tänker "han har inte ringt, för det är för dyrt"


Ingen lust.

Var på terapin idag. Hade verkligen ingen som helst lust för det. Men, men vad ska man göra!
Satt där bara och var uttråkad. Det känns så löjligt alltihop. Jag orkar liksom inte sitta och lyssna på andra personers problem, se dem gråta och öppna upp sig. Det är för jobbigt och framför allt vill JAG få hjälp, inte lyssna på när någon annan får det.
Men skitsamma, bara två ggr kvar o det har inte gjort mig klokare.

Kärleksbehov.

Jag vet inte varför, men jag har ett behov av att ha en man vid min sida, på ett eller annat sätt. Vi behöver inte vara kära, han behöver bara uppskatta mig för att det ska räcka för mig. Han behöver bara säga uppmuntrande saker så kan han vara i mitt liv. Jag vet inte varför det är så. Men sen jag var 15 har jag konstant haft någon kille vid min sida. Och inte så att vi varit tillsammans, men alltid haft någon kille som jag umgås extra mkt med eller så. Är det så att jag inte känner mig komplett utan en man?
Nej, det skulle jag faktiskt inte vilja påstå. Jag känner mig inte komplett med en man heller, än mindre mig själv. Men man får ju bekräftelse och det är det som det hela handlar om. Tyvärr.
Och tyvärr blir det alltid fel. Antingen utnyttjar de mig, eller så känner de sig utnyttjade av mig. Men jag vill inte ha det så mer, jag vill inte behöva ha en man vid min sida för att känna mig värdig.
Problemet är väl att jag behöver en vän, men jag har väldigt svårt för att vara kompis med tjejer, de måste vara på ett visst sätt för att jag ska orka med dem. Och tyvärr är den kravlistan ganska lång; de ska veta när de ska prata och när de ska hålla käften, när de ska och inte ska höra av sig, vad de ska lägga sig i och vad de inte ska lägga sig, hur man är ärlig, hur man visar uppskattning och framför allt inte vara uppstoppade jävla chickens.
And it goes on from there....Jag har verkligen inget emot tjejer, jag umgås gärna med dem, men det är en sak att umgås och en helt annan att vara vän med dem.
Killar har jag däremot mycket, mycket lättare att bli vän med, för jag känner att jag kan vara mig själv direkt, utan att uppfattas som vulgär om jag svär, utan att jag får höra att han pratar skit om mig till resten av hans kompisar och så vidare, tyvärr blir det ofta någon slags missuppfattning. Min trevlighet uppfattas som flirtighet och rätt som det är finner jag honom stötandes på mig.
Ja, det är inte lätt. Jag har höga krav på mina vänner. Väldigt höga. Och jag har svårt för att låta någon för nära inpå.


Empty Promises

Fan. Allt är uppochner. Jag är så nere. Helt plötsligt. Varför fungerar inte terapin? Tabletterna? Något?
Varför ska allt gå fel?

Jag är så irriterad på en viss person. Varför säga att du finns där för mig när jag stör varje gång jag ringer? Varför säga att jag alltid kan ringa när du alltid vill lägga på? Varför alla dessa ursäkter?
Nej, jag förstår mig inte på dig.
Och jag vet inte hur jag ska överleva detta. Hoppades på att vi skulle kunna lösa saker och ting, men nej...även om vi löser det så återstår allt det andra. Hur ouppskattad jag känner mig. Hur oromantiskt allt är. Nej, jag tror vi måste gå vidare med våra liv helt enkelt. Orkar inte vara så jävla olycklig.

Idioter.

Fan vad jag stör mig på små bloggnördar som skriver "Hoppas du haft en bra dag" till mina inlägg?
LÅTER DET SOM ATT JAG HAFT EN BRA DAG DIN DUMMA FJORTIS?

Uhhhh, lägg ner med sånt.

RSS 2.0