Something stupid.

Igår var jag så arg, så ledsen. Det var fan så jävla jobbigt i skolan.
Kom gåendes och såg domkyrkan, dit brukade vi gå efter tentorna, tända ett ljus och gråta tillsammans. Det var så skönt och lugnt på något sätt.
Men när jag såg den jävla Domkyrkan så brast allting och jag stod där som en galning och grät och grät och grät..
Väl i skolan var det samma sak, alla platser påminde om oss, dörren vi brukade gå igenom när vi kom sent (alltid), hörsalen där Alex satt o var sur på mig för att jag höll på att somna och han var tvungen att skriva ner anteckningarna haha...cafeterian där vi alltid åt på rasterna....Kändes så tomt på lektionen också, som att jag bara väntade på att han skulle komma in genom dörren liksom.

Idag gjorde jag något riktigt dumt, som jag inte tänker skriva här men jag kan säga som så att jag inte har mått sämre på ett braaaaaaa tag. Det gick väl inte riktigt som väntat helt enkelt, mår fortfarande riktigt riktigt dåligt trots att det var 8-9 timmar sen det hände.....usch, jag är så dum, vad håller jag på med?

Saknar honom så mycket, saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0